H&M Nagellak Snow White

Heigh hooo! Heigh hooo! Ik ben een enorme Disney fan. Nou, van de Disney van vroeger meer. De Disney Classics zijn ware juweeltjes als je kijkt naar wat Disney nu allemaal maakt. Misschien ligt het aan mij hoor, ben ik gewoon oud aan het worden. Maar die drukke series van nu (waar totaal geen animatie in zit), doen mij helemaal niks. Nee, ik hou van The Little Mermaid, Aladdin, Beauty and the beast, maar ook Mary Poppins en The Nightmare before Christmas zijn favorieten. En ook mogen de Pixar’s niet ontbreken in mijn dvd-stash.

Van mijn vriend heb ik voor kerst een nagellakje gekregen van H&M (zelf uitgezocht hoor). Toen ik Sneeuwwitje zag pronken op het flesje, móest ze mee.

Snowwhite

Snow White heeft een eigen lijn.

foto 2

De kleur heet ook: Snow White.

foto 3

En de kleur is, hoe kan het ook anders: parelmoer wit.

Ik ben dól op het flesje. Alleen daarom moest ze mee. Ik twijfelde over welke kleur ik mee moest nemen. Maar toen ik de naam zag van deze kleur, was de keus snel gemaakt. Uiteraard heb ik mijn nagels ermee gelakt. De kleur vind ik erg mooi! Alleen lakt ze voor geen meter. Het is vrij dun. Nou ben ik geen held met lakken van nagels, maar deze maakte het mij een stukje moeilijker.

foto 4

Zie de wijsvinger en duim!

Zoonlief werd ongeduldig, dus heb ik snel mijn nagellak eraf gehaald. Misschien was het door de haast of het is gewoon prutlak, maar ik was letterlijk helemaal ondergesneeuwd.

foto 5

‘Je krijgt het niet cadeau…’ 

Ik ga dit lakje eens uitproberen op rustigere dagen. Omdat ik de kleur zo mooi vind, wil ik Sneeuwwitje nog een kans geven. Beetje gemengde gevoelens bij deze schoonheid.

Ben jij Disney-fan?

Plaats een reactie