e.l.f. Geometrische Oogschaduw Palette en Book

Er zijn een aantal budgetmerken die echt hoge ogen gooien en waar ik groot fan van ben. Catrice is goed, maar Sleek en e.l.f. zijn echt briljant! Beide zijn alleen online verkrijgbaar.
Beide merken hou ik altijd goed in de gaten, want ze komen regelmatig met verrassende toevoegingen aan hun collectie. En zo viel er een weekje geleden een nieuwsbrief van e.l.f. op mijn digitale deurmat, over hun nieuwe geometrische oogschaduw paletten. Say what? Kijk mee!

Je hebt de keuze uit 3 paletten en 1 book (say what?!). De 3 paletten zijn, hou je vast, 32-, 96, en 150-delig. En het geometrische eyeshadow book is 36-delig. Dat zijn een heleboel kleurtjes voor verrassend weinig geld verklap ik je maar alvast…
En nu wil je ze zien hè? Komen ze!

Geometrisch oogschaduw palette 32-delig

32-delig Geometrisch oogschaduw palette

Geometrisch oogschaduw palette 96-delig

96-delig Geometrisch oogschaduw palette

Geometrisch oogschaduw palette 150-delig

150-delig Geometrisch oogschaduw palette

36-delig Geometric eyeshadow book

36-delig Geometric eyeshadow book met spiegeltje

Bron afbeeldingen: www.eyeslipsface.nl

Het verschil tussen het palette en het book is dat het eyeshadow book zo te zien een spiegel bevat en dichtgeklapt kan worden. Net als een boek dus… Handig voor in je handtas lijkt mij!

Door de naam van de producten heb ik al dagen dat liedje van Sam Cooke in mijn hoofd ‘Wonderful World’ (Don’t know much trigonometry, Don’t know much about algebra) alleen geometry komt er eigenlijk niet in voor…

Ik probeer al een paar dagen een keuze te maken, want ik vind ze erg mooi en stoer. Ze doen mij denken aan een caleidoscope. Weet je nog? Die verrekijkers met gekleurde stukjes erin die je tegen het licht hield en door ermee te draaien veranderde de patronen constant.

Maar kiezen is nog zo makkelijk niet. Ik vind ze allemaal erg mooi, maar op een 150-delig palette zitten mij iets teveel kleuren. Daar krijg ik keuzestress van, dus die wordt het sowieso niet, haha! Wat mij ook een beetje tegenhoudt is dat ik niet bekend ben met het pigment van e.l.f. oogschaduws, maar voor de prijzen zou ik het eigenlijk niet moeten laten… Want wat kosten ze nou eigenlijk?

32-delig Geometrisch Oogschaduw Palette € 6,00
96-delig Geometrisch Oogschaduw Palette € 12,00
150-delig Geometrische Oogschaduw Palette € 16,00

36-delig Geometric Eyeshadow Book € 6,00

Zoals gezegd, e.l.f. (staat voor eyes lips face b.t.w.) heeft echt hele goede budget make-up. Ben je ook benieuwd naar de producten van Sleek? Neem dan eens een kijkje bij Alice&Jo en Boozyshop, zij verkopen het.

Kende jij e.l.f. al?

8 thoughts on “e.l.f. Geometrische Oogschaduw Palette en Book

Plaats een reactie